this weekend part:II

Torsdagkväll,imorgon äntligen fredag.Den här veckan borde gå till historien som den segaste ever! Kännt mig som en klubbad säl varje kväll när jag gått och lagt mig,ikväll likaså.
Men, imorrn är det återigen dags att styra upp mot Sthlm,dock denna gång till min darling Maria. Imorrn blir det restaurangbesök på kvällen och ev.en och annan drink på det. Sen blir det en bio på lördag. Ser fram emot helgen.

Och,jag vet,lite töntigt kanske,men jag provade en för första gången i helgen,och jag vara bara tvungen och skaffa en egen! Och jag hittade en,på http://www.coolstuff.se/  så nu är jag snart,en lite småtöntig,men ack så glad ägare av en Mystic 8 - ball *blink*




" It has all the answers to my questions"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0