Söndagkväll

Åh,VAD jag älskar internet ibland. Idag har jag suttit och småshoppat lite. Dels har jag knappat hem några underbara filmer,bl.a "Amelie från Montmartre" - Bara älskar den filmen. Sen har jag även lyckats att knappa hem ett para finfina skor från " Esprit"  som jag bara var tvungen att ha!  Och kom precis på att jag och H beställde varsina Ipod-högtalare igår,röda fina,så nu har jag massa roligt som ska komma med posten,och,om jag inte missminner mig så väntar jag ett paket från HM men jag har absolut ingen aning om vad som ska komma (bra där!)
himla skönt att man inte behöver vänta lika länge längre på paketleveranserna som förr,då tog det ju månaden nästan,nu kan det droppa in på bara 3 dar - BRA!

 Kl är bara 19 men jag är så fruktansvärt trött redan,eller har varit hela dagen. Ska göra mig en kopp te och fortsätta läsa i min bok.Så himla bra och gripande,men jag bara älskar såna böcker,biografier och själv-upplevda-berättelser.



Kan knappt lägga ifrån mig den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0