Jag HATAR skräckfilmer...

Konversation idag på jobbet mellan mig,Heléne,och Tobbe ;
 
H och T : Ja,det är den där filmen när de får betalt för att döda folk...
Jag : Ahaaa !? *skeptisk*
T : Ja,är det inte någon som klipper av ögonlocket på någon?
H;Jo,och typ spänner fast honom och borrar i honom,och sen skär av han båda hälsenor...
T ; Ja precis!
Jag; Snälla,tyst! Va bara tyst!!!
H; Och en tjej ligger i badkaret och blir uppskuren i ryggen...
(Vid det här laget  är jag helt vit i ansiktet,typ)
H och T; Dom är jättebra..
Jag: Snälla,gå bara här ifrån,KAN ni gå härifrån!!!!!!!!!!!

Får verkligen panik när folk börjar beskriva,och verkligen går in på detaljerna när det gäller skräck- och äckelfilmer!
Filmer som SAW - inget för mig.




 "T och H - inte så oskyldiga som de ser ut,inte efter dagens trakasserier *blink*"
 (Bilden tagen i Globen 19/9 08 Stevie Wonder V.I.P)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Haha, vi är ju visst oskyldiga, och bra snälla är vi också

:D





Hehe, Tobbe sa något om att vi tre skulle ha flmkväll till helgen....;P

2009-01-22 @ 21:50:17
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0