I surrender

känner mig inte ens mänsklig just nu,huvet dunkar och näsan rinner,känner mig allmänt fräsch - not.
Shoppingdagen med mamma var mysig,även om det tog emot att kryssa mellan butikerna,men vi lyckades ändå hitta ett och annat. Har sovit några timmar och har nog inte tänkt göra något annat än stanna i sängen hela kvällen,för jobba bör man,annars...? Skämtåsido,det är bara jag som tycker lite synd om mig själv....




" min baby sov så sött imorse när jag kom till MaPa "




"dagens fynd ; Jeans från GT,topp från JC "




" lite candle-light och jag ska inta position i sängen,fan vad man kan känna sig sliten..."  


Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Snygga fynd!! :)

Kram!

2009-01-29 @ 19:18:53
URL: http://voyage.blogg.se/
Postat av: Heléne

Hej vännen! Har Du också blitt sjuk nu? Hoppas jag inte smittade Dig! Toksnygga jeans har Du fått med Dig hem iaf, hur var storlekarna på Gina? (inte för att jag är i behov av jeans men...=) )

Hoppas att Du blir piggare, jag har käkat alvedon och för tillfället (efter 2 alvedon) orkar jag sitta upp iaf=)



Stor kryakram till Dig från mig!

2009-01-29 @ 20:23:30
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Heléne

Ushush! Ska Du jobba helgen i alla fall?! Hoppas att Du piggar på Dig som sagt! Okej, har inte köpt jeans därifrån på några år, men då lär jag också ha 27/32 då jag har ca26/32 annars (vad lika vi är!). Ja, shoppingtur vore toppen=)! Vi skulle kunna ta Eskilstuna iofs om vi får någon ledig dag samtidigt, en riktigt mysig stad att gå att strosa i (bra fik också)!

Menmen, krya Dig gumman, te och alvedon KAN man faktiskt leva på! Kram

2009-01-29 @ 20:45:12
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Heléne

Visst är det självklart att det är därför vi ska shoppa;P!

Då synkar vi schemat, kanske fungerar någon helg eller någon dag (som Du sa) när Du slutar 15 och jag är ledig!

Stackare, då får Du se till att inte göra tungjobben på jobbet! Se till att Din karl tar hand om Dig då, ordentligt!! (Hoppas att Han är piggare förresten) Krama kram!

2009-01-29 @ 21:03:14
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0