with my own eyes

Nästan en hel bloggfri vecka,boring! Jag som har hela kameran full med massa bilder jag vill lägga upp! Så blir det när man inte har egen dator utan måste våldgästa MaPa för en stunds surfande...
Varit en riktigt bra vecka,so far. Blev Step-up både måndag och onsdag,tog semester tors - fre och städade hela dagen igår,och sen på kvällen kom Heléne och hämta upp mig och vi körde våran grej,sola och sen middag. Vi åkte till Björnis och lagade egen lasagne och myste med hennes goa katter tills klockan var 12. Pratade om allt mellan himmel och jord,hur skulle jag klara mina veckor utan dig gumman?!
Idag har jag varit i Sthlm hela dagen,tog en rajd i centrum och sen upp till söder och traskade igenom butikerna. Hitta snyggaste chinosarna!  Imorrn har jag bokat in min pappa hela dagen,vi ska jaga dator uppe i Sthlm. Är ganska säker på vad jag ska för en nu,det blir nog en Acer.


 "det blir förhoppningsvis en acer imorrn..."




" senaste örongodiset - I love it! "

Kommentarer
Postat av: Heléne

Och vad skulle jag göra utan Dig min vän?



<3

2009-02-14 @ 00:17:23
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0