We´re unbreakable

Precis hemkommen från en dag i Sthlm,och jag fryser sååå! Hjälp va det har varit kallt,så glad åt min fjällräven,den är fan guld värd *blink*  Blev lite shopping på stan innan,vissa har ju födelsedag som härgrar inom kort,så jag behöver lite inspiration,så jag vet vad jag ska köpa,men åh,vad svårt det är!  Sen åkte jag till söder och jag mötte upp hjärtat mitt,och vi traskade och hamnade tillslut på Koh Phangan. Hjälp vilket coolt och mysigt place! Överallt hängde ljusslingor i alla dess färger,Soft och skön musik ut högtalarna,och har man varit i Thailand (inte jag dock) så är det tydligen som att komma dit då. Vi körde för och huvudrätt,riktigt mumsig! Tack snuttan för en kort och intensiv,men såå trevlig middag!



" blev en mycket röd bild på min andra hälft..."


 
" Friterad scampi med godaste dippen till...!"


 
" Huvudrätten - mums ! "


 " Servetrisens fyndiga penna..."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Give me the pen! Störtcool ju! Den kan man säkert hitta på designtorget eller liknade =) eller vad tror Du? Kraam!

2009-02-19 @ 23:33:27
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0