Tråkigaste jobbhelgen (ever!)

I allafall rent jobbmässigt,är så otroligt lungt nuförtiden så en helt vanlig arbetsdag på 8-9 timmar känns som en evighet! (Tur att man har arbetskamrater man kan snacka massa strunt med så att tiden kan gå)
Idag var det nästan så man hamna på akuten (igen!) En kollega slog i huvet och det var dags och visa sina "sjuksköterskekunskaper" ännu en gång. Men det var som tur var inte så illa som det verkade,så det slutade bra ändå. Men det kanske är mitt nya kall här i livet? JAg ska bli sjuksköterska!?  - Nä,inte min kopp te direkt.

 Men helgen har ju haft sina ljuspunkter också - såklart. Som vanligt blev det candle light dinner med M och vi vidtog där vi avslutade sist och fortsatte vårat "sex and the city- maraton" Så jäkla underbara serie! Bäst igår och helt klart roligast var (och ursäkta mitt otroligt dåliga ordförråd nu) "You fucking bitch,you fucking hore!!!" dock somna jag och missade tre avsnitt...

fått min nya underbara jacka!!! I love it!Tack Jenny!

Imorrn är jag ledig,men dagen är planerad till fullo! Ska ta tåget imorrn till stan och träffa min kära vän Andreas. VÄLDIGT länge sen sist,så det blir en lunch på stan och sen eventuellt en fika med Maria på skolan. Och sen ska jag också hinna dra runt honom på lite shopping,det har JAG bestämt! Och sen på kvällen - icke att förglömma är det dags för Step-up igen!




 " Me likE ! " *blink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow!! Skitsnygg!! Det är onödigt tydligt att man MÅSTE åka till Kina o shoppa, så är det ju... När åker vi baby???

2009-02-01 @ 21:55:20
Postat av: Heléne

Tja snygging! Hehe, klart får Du komma och hälsa på mig och grabbarna snart igen, mitt hem är alltid öppet för Dig vet Du=)!

Funderar lite på lördag, Du är ledig då va? Om vi skulle ta lite shopping i Etuna om jag är piggare, men kan inte lova nåt för morsan undrade om jag skulle med till mormor och hjälpa henne lite, men vi får planera och se=)

STOR kram!

2009-02-01 @ 22:33:34
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad roligt att jackan föll på sin plats :)

Ses på gympan!

2009-02-04 @ 08:48:30
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0