Sa´re va såhär?

Mina vinterskor har gått sönder! :( (är det inte det ena så är det de andra...) har därför blivit tvungen att dra fram mina sweethearts,mina vita Espit. Men p.g.a alla jäkla stenar som de har grusat vägar och trottoarerna med så kommer dom vara alldeles söndertrasade lagom till våren,när jag egentligen skulle börjat använda dom! A vilka I-lands problem jag har...
 Precis pratat med min darling,som vanligt såhär på söndagen. Jag bestämde lite hip som hap och spontant att vi ska käka middag på torsdag,eftersom jag är ledig då. Så det blir ett litet besök på hennes skola igen så ska vi se till att hitta nån bra stanns o käka på *lovely!*  så hinner jag kolla lite i stan också,jag vet...I have a shoppingproblem!



 " snart ett minne blott...!? "

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Synd på så fina skor ju!! :/ Du, vi får kolla dojjer till våren va? Jag måste shoppa nya skor då o behöver dig som smakråd. Och känner jag dig rätt så kan du shoppa nya skor året runt, visst? ;)

Hörs tisdag o ses torsdag! Puss

2009-02-15 @ 21:30:08
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0