Ready to go

Lördagmorgon,och imorse fick jag äntligen ligga kvar lite längre,fick i mig en riktigt god frukost och har bara tagit det lungt. Försökte kolla på TV4s morgonprogram,helt omöjligt! Som någon skrev i en tidining i veckan,dom eller alla "morgonsoffe-program" har tappat stinget,skräp. Hoppas på en lung och skön lördag/helg. Hoppas även jag hinner med lite shopping idag innan jag möter upp M,sen blir det en lång fika på stan,det har jag bestämt *blink*




 " Ready to go,så farligt mycket blev det inte..."




 " Seriöst,ska vädret fortsätta vara såhär? Jag står inte ut!!"

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Det är NU man borde åka på semester!! Thailand...

2009-02-07 @ 13:46:42
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0