Ledig måndag

 Måndag och ledig efter en hektiskt helg. Lördagen som först och främst bjöd på en underhållande arbetsdag och avslutades med fest. Kan lova att jag inte vara världens gladaste när jag droppade in på jobbet strax innan halv 8 på söndagen. F*n vad det tog emot,och jag decka totalt hemma hos mina föräldrar sen på eftermiddagen.för att se dra mig hemåt och decka i min egen säng. Ida har jag annars varit mycket effektiv,fått både det ena och det andra gjort. Ikväll är det dags för Step - up igen,behöver seriöst ett par nya,BRA skor...kanske kan ordna med det i helgen?
 Nu ska jag dra igång lite bra musik,och sätta mig och läsa "Amelia" som damp ner med posten idag,soft...





  " nåja,inte världens roligaste tidning,men bra tidsfördriv..."


Kommentarer
Postat av: Tove

Passade inte skorna du fick av mig? :P

2009-02-23 @ 16:38:56
URL: http://toveis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0