I need pain-killers!!

Det är synd om mig. Jo,det är verkligen det. En elak och ond,dum visdomstand spökar,längst bak i munnen och jag har så ont att jag vet inte vart jag ska ta vägen? Är hemma hos MaPa just nu,har passat på att tvätta,så jag tog en tupplur i soffan och pappa kurerade mig med en alvedon,som smälte på tunga,skum känsla,men det smaka jordgubb (knep för att få barn att få i sig värktabletter kanske?) Ni ser jag bara rabblar på,kanske är som Heléne sa,är det nu jag ska få feber? *blink*
Hursomhelst,ingen rast och ingen ro. Om en halvtimme är det jag och Angelica som drar upp till Step-upen,det blir nog bra,så får jag något annat och tänka på !

Kommentarer
Postat av: Lost

Men lilla stackars vän:(! Inte bra detdär med tänder, de ska komma när man är liten!

Hoppas att tanden kommer fort så blir du snart piggare! (febern brukar gå över på ett par dagar, fråga mig, jag har två smarta-tänder)!

Kraam!

2009-02-25 @ 19:02:42
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Darlingen - såklart :)

Ja du vännen. Det är inte lätt att bli klok! ;) Hoppas värken släpper! kramis

2009-02-25 @ 20:44:15
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0