I´m back in buisness !

TACK GUD! (och tack kära,underbara,kära pappa!) mitt lilla skrälle till dator fungerar igen,efter mycket om och men,sveda och värk! (ni skulle bara veta!) MEN jag lovar,nästa gång det krånglar,då åker den ut,och jag köper första bästa dator jag kan hitta!
 Får bli en liten uppdatering av veckan senare,nu vankas det varma mackor här hemma hos MaPa och sen blir det Let´s dance på TV. I helgen är det sthlm som gäller.Åker in lite senare och ska möta upp M. *lycka till imorrn nu*
och en sak till,nästa vecka har jag semester tors - sön. Alldeles underbart!





                                                                  
           "Fredagkväll igen - det är alltid dom bästa kvällarna..."   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0