Hej ! ...(fuck you) !?

Home from the road-trip!
Jisses vad skoj och VAD vi har shoppat (hamna ungefär på samma slutsumma,fast jag hade nog mest prylar,här får man inte vara snål inte.) Vi drog iväg från stoppan strax efter 15.00 och tog sikte på Moraberg o giganten,men vi prata för mycket och Heléne missa avfarten...
 Väl på "det runda möbelvaruhuset vid Kungens Kurva" var det papper och penna fram,så mycket är så snyggt så man vill ju oftast köpa med sig hela rum hem,men bilen är trång och plånkan inte allt för tjock. Sen blev det dags för käk,så jag bjöd Heléne på middag,eftersom hon körde. Blev en mycket god  middag med efterrätt,och jag råka mygla lite och tog   bubbelvatten fast vi betalade inget för vanligt *ujj*  När vi vart mätta och belåtna blev det dags för some serious shopping, gick faktiskt ganska lungt till en början,men när vi kom till tavel och ram-avdelningen lyckades jag fylla hela kundvagnen på 5 minuter och skämdes lite lätt,men det var H som puscha mig,visst så vart det faktiskt ! *blink* När vi slutligen nådde kassan var vi båda lite trötta,lite konstiga och lite fnittriga,mycket intryck att ta in för två bondtöser *blink* 
 När det väl vad dags att stoppa in varorna i bilen undrade jag lite stillsamt vart jag skulle göra av kundvagnen,låt mig citera Heléne; In i bilen,IN I BILEN!! ja,ni fattar va?? *skratt*

 
Svängde till sist in på giganten och Heléne shoppade lite till,och sen bar det av in i skogen igen med lite " Vi sitter i samma bil,vi sitter i samma bil" ;)
Fick skjuts fram till dörren och bärhjälp,med viss panikkänsla från H som fick bära min stora affisch,haha! Tusen tack gumman,som vanlig en riktigt lyckad dag!
 


   " Vi hitta lite leksaker vid hund och katt..."


 

" fick dock publik och var snabbt där ifrån..."



 
" Heléne med sina beiga chinos..."


" Ready to pay och ja,nästan allt i kundvagnen är mitt..."




" Röran som uppstod i hallen,som jag inte kommer orka ta reda på ikväll..."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Oj så roligt vi har haft idag gumman! Det får vi göra om snart (kanske inte ikea, men någon annan roadtrip=)



Kram!

2009-02-16 @ 21:39:26
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0