dags att knipa käft!?

Idag,eller nu ikväll när jag prata med min andra hälft Maria på telefon,slog det mig (och framförallt henne! ) att jag av någon konstig anledning använder mig (väldigt ofta) av ord som jag absolut inte har någon aning om vad de betyder (eller egentligen har med sammanhanget att göra) men det låter ju bra iallafall,inte sant Maria? *skratt*

Här är iallafall ord som har yttrats,som jag egentligen inte kan förklara vad de betyder (välkommen att översätta till svenska om ni så känner)
*
Manhafftig
* Vulgär
* Tete a tete
* spartansk
*pitoreskt


Hm..som M sa,jag är nog ute på hal is....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, det låter otroligt världsvant, allmänbildat och chict!! Och TACk för att du bjuder på dessa asgarv! :) Snart kan du sluta med step-upen, du trimmar mage ändå!! haha...



PUSS!

2009-02-01 @ 21:56:46
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0