It takes a fool to remain sane

 Ikväll är det JAG som har sjungit högt i duschen. Tog med mig in Ipoden som jag tankat ner massa nytt godis på och sen " legobiten ",och gastat med. Jag låter faan så mycket bättre än grannen ! 
 Kan ikväll gå och lägga med mid ett gott samvete att jag åtminstonde gjort en människa VÄLDIGT glad idag,och kanske t.o.m gett en knuff i baken,en början på något nytt ? Vi får se vad tiden utger sig att leda.  Ska bli otroligt skönt att lämna 2009 bakom sig,tar emot 2010 med öppna armar,ska dock inte ha för höga förväntningar/förhoppingar,men som jag och I bestämt. Vi går in som positiva iallafall ! 
Nåja,i mitt horoskop idag stod det att jag skulle lägga pengar på en lott (!?) Brukar inte följa mina horoskop. Jag skiter som sagt i lotten och köper en lampa istället. Det får bli min nyprspresent. Damn,I earned it !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0