1 december

 Sista månaden på året har tagit sin början. 23 dagar kvar till julafton,ingen snö,ingen julstämming,ingen julmusik,inget julgodis etc. Undra om jag kommer kunna vända det här?  Alla helger fram till jul är fullbokade så det kan bli svårt. Proppmätt nu och borde egentligen göra ett ryck hemma,ta bort lite hundhår te.x *blink* 
 Tror jag ska avsluta kvällen i soffan,med en cognac för halsen,precis som Eva föreslog idag. 



 


" Rödspätta med champinjoner,tomat i gräddsås med pressad potatis. . ."



" Förra onsdagen unnade jag mig en tidig egen julklapp,spaprodukter från Trosa. Luktar underbart . . ."


Kommentarer
Postat av: Darlingen

Mmm, maten ser jättegod ut!! :)

2009-12-01 @ 18:46:58
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0