Shop´till you drop

  Har varit fullt upp sen jag kom hem. Hade ju en lite " avskedsgrillning/fylleslag" för Michis i onsdags,men igår blev det middag hemma hos familjen Eriksson,med mormor och alla hundarna,och så var Jenny där också :) Var himla trevligt,jättegod mat och efterrätt och massa struntprat i mörkret och en lång hejdå kram till Michis. Du är oersättlig och hoppas du snart kommer hem,och jag och Jenny(Fia?) kommer ner och hälsar på!
 Idag unnade jag mig en en heldag på stan.Tog sällskap med min man upp till Sthlm,och efter hejdå blev det egentid för mig själv med härlig shopping. Hitta en hel del trevligt. Weekday helt klart bästa butiken just nu.Fortsättning imorrn,då jag idag lovade Systeryster att jag hänger med till Stälje och sen blir det tydligen en lite spontan kräftskiva imorrn kväll.



 " Mina fynd . . . "




" Dagens middag bestod av denna delikatess,MUMS! . . ."


Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart ;)

Åååh, hittade du äntligen sånna leggings!! :) Sååå snygga! I love mina. Och for your information så älskar jag mina nya skor :) Just nu gillar jag faktiskt de blå bättre, de är sjukt sköna! Och söta! Puss

2009-08-22 @ 00:24:37
URL: http://mecb.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh vilken fin liten kjol du hade köpt :D Men den där middagen kunde du ju ha hoppat över ;)

2009-08-22 @ 17:56:54
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0