Senil !?

 Absolut inte varit mig själv idag. Har haft mitt huvud nån helt annanstanns,uppenbarligen. Lyckades slarva bort min mobil,innan jag ens hade stämplat in på jobbet imorse,fick 3 personer att hjälpa till,jag t.o.m ringer till mobilen,fast jag kommer på att jag stängt av den. Blir smått hysterisk i 5 minuter tills jag hittar den i min JACKFICKA!? Hallå,seriöst gaggig. Var tvungen imorse att skicka iväg ett sms,hjärtat i halsgropen,anledning att oroa sig?men så var icke fallet,som tur var. Dagen fortsatte med att jag tappat en hel del på golvet,samt att jag spolade ner Carina med slangen när oasens skulle göras ren. Fast,Jenny och jag har suttit hela lunchen och pratat framtida resor!! Bra dag med andra ord.
 Nu tajm för käk,sen promenad med Jenny hem till Fia så blir det fika,fika,fika !



 " Förvirrad,mot min egen vilja dock . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0