Lördag 29 Augusti

 Hemma från jobbet,något senare dock. Blev en visit hos coolaste lilltjejen i stán,Stina o hennes föräldrar,inte setts sen 50-års festen. Trevligt,så nu sitter jag ensam hemma och min man är ute med grabbarna och åker båt. Det blir jag och min påse Polly i soffan,Annie inspirerade till godiset,jäklar vad gott.
Fruktansvärt lugn dag på jobbet,vet inte om jag tycker det är skönt,eller bara jobbigt? Jag och Jenny pratar om att planera hösten framöver.så imorrn blir det fika på balkongen och framtidsplaner. Nu soffan i väntan på att karln kommer hem till middagen.

 Till Jenny! BABY! Upp med hakan,det ordnar sig,vi hjälper till,och sen see vi fram emot allt vi planerar in till hösten/vintern  ♥




 " Favorit i repris . . ."


Kommentarer
Postat av: Jenny

2009-08-29 @ 21:45:41
URL: http://jennynorrby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack vännen för omtanken. Jag hoppas verkligen att allt löser sig SNART! orkar inte mer. men men får väl vara en Zoombie ett tag till..

2009-08-29 @ 21:47:21
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0