Hemma !

 Hemma från Afrika!! Haft himla bra med min bästa darling,men säga vad man vill. Hemma är bäst,och GUD vad jag älskar Sverige. En liten resumé kommer inom kort,med bilder. Igår var det rka vägen från flygplatsen hem till Gnesta och sen blev det grillafton hemma hos Jenny. Där fanns stor del av eliten från Stoppan.Det var; Tobbe,Vevve,Pillan,Michis,David,jag,Martin,och sen såklart Fia,David och Daniel trilla in en stund också. Hade hur trevligt som helst. Härligt och träffa alla igen. Har saknat dom,och jag har varit saknad. Kändes som sagt som att jag varit borta jättelänge! Blev lite mat och rödvin,en hel del för vissa,och stackars Jenny,som som vanligt skulle upp alldeles för tidigt för och jobba. Hann med både det ena och det andra igår. Det dansades,sjöngs Sing star och snackades en hel del dynga. Och blev det inte lite truth or dare?
 Själv blev jag inte såå långvarig och för dyngrak,imorse kallade tandläkarn,men jag har varit uktig,inga hål! *stolt*
Som sagt,hur skönt som helst att vara hemma. Maria och jag kom fram till att nu kan det får bli höst när det blir höst. Med en solsemester i ryggen känns det alltid så mycket lättare. Idag hade tanken varit att tvätta,men som vanligt blir det alltid ändrade planer,får se vad kvällen har att erbjuda. Jag har ju semester och jag tänker ta vara på de sista dagarna nu !!



" Bira i Afrika,inte så tokigt . . . "
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0