Hej vardag hej då semester

 Endast några få timmar kvar av min semester,känner mig splittrad. Med när jag tänker efter har det varit en mycket effektiv och trevlig semester,jag har gjort MASSOR juh! Flyttat,varit på konsert,varit i Afrika en vecka,plus att jag hunnit träffa alla mina älsklingar,och gisses vilka fester vi har fått till.
 Idag,sista semesterdagen tog jag tillfället i akt att bjuda familjen på en redig fika på Taxinge slott,och sen blev det ett stopp i Mariefred också.
 Imorrn är det back to work,om sagt,hej vardag,och imorrn är det sannerligen dags igen,och jag ser sååå framemot det! Jag och Fia inleder Step-up-hösten - hell yeah!




" Igår var det kräftskiva,frosseri på hög nivå . . ."





" I vår familj ÄLSKAR vi att fika,även idag frosseri på hög nivå . . ."




" Lite höst i luten under promenaden,den är faktiskt välkommen . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0