Bakverk,underverk och huvudvärk

 Äntligen är min 6-dagars arbestvecka över. Varit en ganska lugn sådan men är ändå helt slut i kroppen och huvet. Helgen blev bra trots arbete som väntade,haft inneboende hela helgen,lovely.  Blev middag hemma hos MaPa idag,passade på att stöka bland mina minnen och saker jag har kvar i deras lght,hittat hur mycket gamla saker som helst,min första läsebok,min första alldeles egna klocka,och en vit liten mössa jag hade som bebis,ska rensas och kastas hela dagen imorrn. Nu väntar jag på morotskakan som står i ugnen. Senare ikväll kommer världens bästa systrar på kvällsmys och thé och tror min man skulle titta in en snabbis också. Imorrn ledig,jag ska sova ut!



 
" Hoppas på lyckat resultat ! . . ."






" Jag och M hade kräftskiva för 2 igår kväll,very nice and lovely ♥ . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0