Sova med gott samvete

Varit en total fullproppad dag på jobbet, fick stanna dryga timmen längre. Så jag belsöt mig för att bojkotta step-upen totalt idag,hade helt och hållet bestämt mig för att ligga på soffan och bara lata mig,men så fick jag sms av Fia,och istället blev det en lång och härlig promenad i vårkvällen. Bra initiativ gumman - det gör vi igen!
 Nu sitter jag med en stor kopp citronthé och en alldeles färsk Amelia-tidning som kom med posten idag. Ska bläddra lite och läsa en och annan artikel,sen sova. Bara 3 dagar kvar nu,sen liten mini-semester !
( Och programmet är inspela Heléne,jag tar med bandet imorrn gumman! )




 " Kvällsmys . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0