knock-out

 ååååh,helt lost i knopp,kropp och själ. Fia och jag skoja att vi är jet-laggade sen Frankfurt,så är det nog. Varit en mycket kaotisk helg,på ett eller annat sett,och idag trodde jag faktiskt att jag skulle trilla av pinn,eller iallafall att någon där uppe vill mig illa. Har snubblat,skurit mig,knockat mig själv samt fått en plåt rakt i mellangärdet.SMACK sa det och jag tappa nästan andan,lite öm är jag *Stackar mig*  Blev en latte hemma hos Fia idag också,vi tänkte fira att helgen var över,men båda var helt apatiska,så det blev inte så livat,men hundvakt var vi och tog en långpromenad med übersöta Molle!


                                                        
" fick födelsedagspresent från Fia idag ! ♥ . . . "




Kommentarer
Postat av: Heléne

Jag tycker synd om Dig också!! Se till att ta hand om dig imorgon i storstan, inte bli överkörd, hundbiten eller nedtrampad av östermalmsdamer=)Din otur är numera över tycker jag! Blir tomt på jobbet, men på torsdag kör vi gärnet i hajjen gumman!



Kraams

2009-04-27 @ 00:23:43
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0