Happy birthday to you (and me)

Ååååååh,såå fruktansvärt mätt,och lite smålullig (!?)
Trillade in hos brorsan strax efter 19.00 och där var det fullt hus,för ovanlighetens skull. Fruktansvärt trevligt,med godaste smörgåstårtorna,rödvin och öl och diverse tilltugg efteråt. Längesen jag gjorde ett besök hos brodern min,och det går framåt med inredningen (bra jobbat!)  Massa presenter,diskussioner och skratt efteråt så banga jag och gick hem. *partypooper*  men det har varit en helt vild och crazy dag på jobbet. Som Stefan sa; det måste gå troll,iaf när mimmi är borta,det slår aldrig fel!? Men Tobbe,han ÄR en klippa!!! Och mina kollergor är ju guld värda och världens gulligaste. Fick en tidig födelsedagspresent idag,blev alldeles generad,och väldigt glad såklart ♥ OCH idag,har jag varit jätteduktig och blev väldigt stolt över mig själv. Jag tog mod till mig (hade inget val!) och använde köttsågen på jobbet,alldeles själv! Och då snackar jag mega,bauta,superfarliga  butchersågen!!!!!

 NU
" Carina flyttar in" sen är det dags och sova !



                                          " och detta var inte alls alla presenter han fick - bortskämd ? Svar ja . . . "





  " Vevve hade gjort såå fina specialare till oss - mycket uppskattat ! "


                                                         
   " Harriet var inte så förtjust i att det blev så mycket fokk,gumman  . . ."



 " Min käre bror skulle tortera mig om han visste att jag la upp denhär bilden. Hihi..."


 " Fick dricka rödvin ur plastglas,blev dock kanske lite väl mycket på en gång ?? . . ."

Kommentarer
Postat av: den vilsne!

Kul att Du gillade presenten gumman =)

Vad trevligt Ni verkar ha haft det hos brodern Ding (vill också ha syskon), snart är det Din stora dag också!

Imorgon kämpar vi järnet på jobbet, kul ska vi ha också!

Kramsen

2009-04-04 @ 00:23:56
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0