Blandaren !!!

Just dom orden vakna jag till i morse,mysigt. *skratt*   En mycket krävande och deprimerande arbetsvecka slutade iallafall med en riktigt lyckad helg. Med goda vänner kan det aldrig misslyckas.♥ Blev en rajd upp till Stockholm igår,tog tidiga tåget för lite sista - minuten - födelsedagsshopping,men hann även köpa på mig ett par skor och lite annat smått och gott. Blev en fika i solen också...
 For hem för att powernappa,och sen på kvällen var det 25 -års fest för Fia ! Smörgåstårta,jättegoda som Jenny hade gjort! Och en massa gott rödvin,och sen blev det lite sherry på det,iallafall för mig och Martin. Blev en riktigt trevlig kväll där alla var samlade runt köksbordet och babblade på o dittan och dattan fram till klockan blev runt ett.
 Imorse såg det ut som ett bombnedslag hemma,låg vinterjackor hit,och regnjackor (!?) dit,undra vad som hände i natt? *förvirrad*  och istället för söndagspromenad blev det cykeltur genom Gnesta med min man,och en chorizo i parken,det är vår nya favorit i repris.



" onyttigaste frukosten igår i sthlm,icke att rekommendera . . ."





" soligt i stan,så det blev chinos och tygskor. . ."




" Fias Födelsedagspresent ! . . ."




" Igår var det premiär i mina nya converse - älskar dom !!! . . ."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0