Allting är nästan perfekt . . .

 Vilken dag! Egentligen så har den varit sådär perfekt och bra,som man alltid hoppas på att en födelsedag ska vara.
 Fick ett underbart uppvaknande,och bästa finaste presenten. Kom till jobbet och möttes av Jenny och Heléne som gratta mig,och nån timme senare blev det allsång ut i högtalarna  " Ja må hon leva..."   Fick tillsägelse senare på dagen att jag inte fick stanna en minut längre än till 15.00,sen var jag bannlyst inne i charken,söta underbara dom. Pappa kom och hämta mig så det blev tårta hemma hos MaPa,för att sedan svida om och for till Nyköping för en helt fantastiskt underbart god middag på " Birgers" inne i stan. Nyss hemkommen,mätt och belåten,i kväll var det fullmåne,så hela bilresan hem lyste månen stor och gul,helt fantastiskt!! Som den sanna pessimist,som jag faktiskt är,så måste jag ändå säga att fylla 25 inte är så pjåkigt ändå *blink*



" Finaste blombuketten från mamma och pappa "



" Några av presenterna ♥ "






" 25 år fyllda . . ."




" Dagen började grå och disig,men det blev sol dagen till ära! "


" oxfilé provencál med potatis och rotfrukter i ugn,på Birgers i Nyköping . . ."





" Tog en skön promenad genom Nyköping efter långa middagen - hur härligt som helst . . ."



" Fick tillslut mina darlings av underbara Martin . . ."


Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh vad mysigt Ni verkar ha haft! Så lite så vännen=)

Klart vi ska ge järnet på tisdag, och fika, och mat och! Ja, mycket ska vi hinna med och roligt, det ska det bli:D



Nattkram!

2009-04-10 @ 00:01:04
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Mats

Smakde middagen lila gott som den så ut?

2009-04-10 @ 08:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0