Alltid sena nätter,du kan nå mig på mobilen

Whoaaaaaa,vilken helg det har varit !!  4 dagar ledigt,och jag känner mig faktiskt ganska utvilad,konstigt nog. Var dock inne på jobbet en snabbis i eftermiddag och beställde varor till onsdag,men MaPa bjöd oväntat på grillat idag,så det blev en mycket bra avslutning på en fullspäckad helg.
 Lördagen var det Piggly Wiggly som stog på agendan. Åkte upp till stan,och sen kom tjejerna lite senare,så vi körde klassikern,pizza och vin och laddade upp innan vi körde in till Nordic Light Hotel,där TSLP körde live !!!! Vi röjde dansgolvet tills det stängde och hamna tillslut på Berns och körde där sista timmsn tills det också stängde. Grym kväll med jävligt sköna människor. Tur att man tog tygskorna så man orka hela natten !
  Söndag tog vi sovmorgon och körde sen en brunch ute i solen på uteserveringen Papas deli. Godaste primörsalladen och rostbiff. Sen på kvällen drog vi ihop lite folk,fixade lite engångsgrillar och köpte korv och kebabdressing och körde årets premiärgrillning i Rålambhovsparken. Kallt blev det,men med filtar,lite vin och mössa och vantar blev det ändå himla mysigt,tills vi gav upp och jag,Martin,Tove och Johan drog hemåt och hyrde film och köpte smågodis som vi vräkte i oss. Filmen var dock mycket skum,och jag sov hela slutet . . .
 Idag blev det skön långpromenad med hunden och en sen frukost innan det blev dags och fara hem till Gnesta igen. Nu blir det thé och lite tv sen sovdags. Imorrn jobb till 15.00 sen ska jag och Heléne in till Eskilstuna och shoppa hela eftermiddage,ska bli görskoj gumman!


Helgen i bilder :


 " David,jag och Michis "


 " TSLP - joggar staden . . . "


 " Martin ! "




" Fia posa i sina übersnygga skor . . ."


" Utanför Nordic  . . ."



" Klämkäck ? . . ."



" Johan ! Piggly Wiggly  . . ."




" hårt festande inne på Berns  . . ."




" Alla hade vi tänkt bekvämt för kvällen  . . ."




" On my way home . . ."




" Faan,vad ,mycket skit man ska ha med sig jämt  . . . "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0